İade ve Değişim Koşulları
TESLİMAT
https://www.lutvelizade.com’ dan vermiş olduğunuz siparişler 2 iş günü içerisinde yurtiçi kargoya verilmektedir. Kargoya verilince kargo takip numarası siparişinizdeki telefon numarasına mesaj olarak gelecektir. Ortalama teslimat süresi 3-4 iş günüdür. Teslimat süresi kargo firmasının yoğunluk durumuna göre değişebilir. Herhangi bir karışıklık olmaması için teslimat adresinizi kontrol etmeyi unutmayınız.Kargo ücretimiz 20 TL’dir.
Bir ürünün iade olarak kabul edilmesi için ne gerekiyor ?
İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış ve üründe herhangi bir deformesinin olmaması gerekmektedir.Satın almış olduğunuz ürünün aksesuarları varsa hediyesi ile beraber(zarar görmemiş halde) iade edilmesi gerekmektedir.İade edildikten sonra tekrar satışa çıkamayacak seviyede deforme olmuş ürünlerde ücret iadesi sağlanmamaktadır.
ONLINE OLARAK ALINAN ÜRÜNLER NASIL İADE EDİLİR?
- Kullanmadığınız ürünü teslim aldığınız tarih itibariyle 14 iş günü içerisinde fatura üzerine iade sebebinizi yazarak yurt içi kargoyla 439150308 anlaşma koduyla bize gönderebilirsiniz.
- Faturadaki İADE SEBEP KODU bölümünü BOŞ BIRAKABİLİRSİNİZ. (Faturasız iadelerde yasal olarak işlem yapılmamaktadır.
- 444 99 99 numarası ile Yurtiçi Kargo’yu arayıp, kargoyu bulunduğunuz adresten tarafımıza ulaştırabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo kurye'yi Online olarak çağırmak için https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir adresinden işlem yapabilirsiniz.
- Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo dışında farklı kargo firmaları ile tarafımıza ulaşan kargolar kabul edilmemektedir.
- Ürünü teslim ederken kargo firmasından kargo poşeti talep edebilirsiniz. LÜTFEN ayakkabı kutusunu doğrudan bantlayıp kargolama yapmayınız.
- Ürününüzün tarafımıza ulaşıp ulaşmadığını kargo firmasından kargo takip kodu talep ederek takip edebilirsiniz.
- Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kargo ve iade departmanı tarafından işleme alınma süresi 2 iş günüdür. İade koşullarına uyum sağlayan iadelerde, iade süresi 7-14 iş günüdür.
- Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu vs.) iade edilmemektedir.
- Ürün iade edilirken alınan hizmet bedeli ise (30 TL) YARISI FİRMAMIZ TARAFINDAN DİĞER YARISI İSE MÜŞTERİMİZDEN alınmaktadır.
Yukarıda belirtilen iade koşullarına uymayan iade talepleri kabul edilmeyerek göndericiye tekrar iletilmektedir.
ONLİNE SİPARİŞLERDE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR.
AKSESUAR ÜRÜNLERİNDE İADE YOKTUR (Gözlük, telefon kılıfı vb.)
Ürün tadilatı mümkün müdür ?
Satın almış olduğunuz ürünle ilgili yasal süre olan 3 ay içerisinde yaşadığınız sorunlarda tarafımıza ürünün görselini iletmeniz gerekmektedir. Göndermiş olduğunuz ürün tadilata uygun olduğu taktirde onarımı sağlanıp tarafınıza gönderim yapılmaktadır fakat tamir edilemeyecek derecede deforme olmuş ürünlerde tadilat garantisi yoktur.Tadilat için göndereceğiniz ürünlerde faturanızın üzerine şikayetinizi belirtip yukarıda bulunan ' Online olarak alınan ürünler nasıl iade edilir ' kısmını okuyarak gönderim sağlayabilirsiniz.
MAĞAZADA DEĞİŞİM VE İADE
- Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ürünleri, aksesuar ürünleri hariç mağazamızı ziyaret ederek değiştirebilir ya da iade edebilirisiniz. Fiş ve kutunuz ile birlikte mağazaya götüreceğiniz üründe, ürünü satın aldığınız tarihten itibaren 15 gün içinde iade veya değişim için gönderebilirsiniz. Değişim yalnızca satın aldığınız ürünün farklı renk yada numarasıyla yapılmaktadır. Bir başka ürünle değişim olmamaktadır.
- Fiş/Fatura bulunmaması halinde maalesef işlem sağlanamamaktadır.
- Online üzerinden aldığınız bir ürün için mağazada, mağazadan aldığınız bir ürün için ise online birimde hiçbir işlem gerçekleştirilememektedir.
- Ürünlerle ilgili hangi mağazadan satın alma işlemi yapıldıysa o mağazadan işlem yapılmaktadır. Başka bir şubeden herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
- İstanbul - Nişantaşı Mağaza: Halaskargazi Mah. Rumeli Cad. No:35-37 Kat 2 D:3, 34371 Şişli/ İstanbul
- İstanbul-Bağdat caddesi Mağaza:Suadiye Mah.Bağdat cad.No 357/A Şaşkınbakkal. Kadıköy/İstanbul
- Online İşlem Merkezi: Merkez Mahallesi Birahane Sokak No:26 Şişli / İstanbul
- Müşteri Hizmetleri: (850) 255 0793