İade ve Değişim Koşulları

Teslimat

https://www.lutvelizade.com’ dan vermiş olduğunuz siparişler 2 iş günü içerisinde yurtiçi kargoya verilmektedir. Kargoya verilince kargo takip numarası siparişinizdeki telefon numarasına mesaj olarak gelecektir. Ortalama teslimat süresi 3-4 iş günüdür. Teslimat süresi kargo firmasının yoğunluk durumuna göre değişebilir. Herhangi bir karışıklık olmaması için teslimat adresinizi kontrol etmeyi unutmayınız.

Bir ürünün iade olarak kabul edilmesi için ne gerekiyor ?

İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış ve üründe herhangi bir deformesinin olmaması gerekmektedir.Satın almış olduğunuz ürünün aksesuarları varsa hediyesi ile beraber(zarar görmemiş halde) iade edilmesi gerekmektedir.İade edildikten sonra tekrar satışa çıkamayacak seviyede deforme olmuş ürünlerde ücret iadesi sağlanmamaktadır.

ONLINE OLARAK ALINAN ÜRÜNLER NASIL İADE EDİLİR?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kargo ve iade departmanı tarafından işleme alınma süresi 2 iş günüdür. İade koşullarına uyum sağlayan iadelerde, iade süresi 7-14 iş günüdür.

Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu vs.) iade edilmemektedir.

Ürün iade edilirken alınan hizmet bedeli ise (30 TL) YARISI FİRMAMIZ TARAFINDAN DİĞER YARISI İSE MÜŞTERİMİZDEN alınmaktadır.

Yukarıda belirtilen iade koşullarına uymayan iade talepleri kabul edilmeyerek göndericiye tekrar iletilmektedir.

ONLİNE SİPARİŞLERDE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR.

 

Ürün tadilatı mümkün müdür ?

Satın almış olduğunuz ürünle ilgili yaşadığınız sorunlarda tarafımıza ürünün görselini iletmeniz gerekmektedir. Sonrasında ürünü İstanbul Nişantaşı mağazamıza giderek incelemeye bırakabilir veya kargo ücreti size ait olacak şekilde İstanbul Nişantaşı mağazamıza kargolayabilirsiniz. İnceleme ve tadilat süreci tamamlandıktan sonra yine ürünü Nişantaşı mağazamızdan veya kargo yoluyla teslim alabilirsiniz.Göndermiş olduğunuz ürün tadilata uygun olduğu taktirde onarımı sağlanıp tarafınıza gönderim yapılmaktadır fakat tamir edilemeyecek derecede deforme olmuş ürünlerde tadilat garantisi yoktur.Tadilat için göndereceğiniz ürünlerde faturanızın üzerine şikayetinizi belirtip yukarıda bulunan ' Online olarak alınan ürünler nasıl iade edilir ' kısmını okuyarak gönderim sağlayabilirsiniz.

 

MAĞAZADA DEĞİŞİM VE İADE

Yukarı Kaydır

Sepetim

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.

Bizimle İletişime Geçin

Bizimle İletişime Geçin

X