Sıkça Sorulan Sorular

-Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Verilen siparişler ortalama 1-2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edilince size sms ile bilgilendirme yapılacaktır.

Not; Kampanya döneminde aldığınız ürünler yoğunluktan ötürü ortalama 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.

 

Kargomu nasıl takip ederim ?

Sipariş sonunda size iletmiş olduğumuz kargo takip numarasını 'Sipariş Takibi' bölümüne yazmanız yeterlidir.Buraya tıklayabilirsiniz.

 

Kargom gecikirse ne yapmalıyım ?

Lutvelizade kargolarını siparişi vermiş olduğunuz günden ortalama 1 veya 2 gün sonra şubeye teslim etmiş olur.Kargonuzun teslimat süresi ortalama 1-4 iş günüdür.Maksimum 4 iş gününü geçmiş kargolarınızı sorgulamak için  444 99 99 Nolu Yurt içi kargo müşteri hizmetlerinden ya da size en yakın Yurt İçi kargo şubesiyle iletişime geçerek teslimatını talep edebilir veya şubeden teslim alabilirsiniz.Tüm bu aşamalardan sonra 0850 255 0793 nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir problem yaşadığınız olay için destek alabilirsiniz.

 

Beklediğim model ne zaman güncellenir ?

Geniş bir ürün yelpazesi olan Lutvelizade tüm ürünlerini belirli periyodlarda ve sık sık güncellemektedir.Sizde beğendiğiniz ama şu anda tükendiği için alamadığınız model geldiğinde ilk benim haberim olsun diyorsanız beklemiş olduğunuz modelin sayfasına giderek 'gelince haber ver' butonuna tıklamanız yeterli olacak.

 

-Mağazanızın çalışma günleri ve saatleri nedir?

Mağazamız hafta içi ve cumartesi günleri 10.00-20.00 arası hizmet vermektedir, Pazar günleri kapalıdır.

 

-İade işlemleri için ne yapmam gerekli

İade işlemleri için iade sayfasına göz atmanız gerekmektedir Burayı tıklayabilirsiniz

 

-İade için gönderdiğim ürün size ulaştı mı?

İade için gönderdiğiniz ürünler bize ulaşınca sms ile bilgilendirileceksiniz.

 

Aksesuarlar da iade veya değişim var mı ?

Kolye,küpe,bileklik vb. Aksesuarlar ürünlerimiz ancak ambalajı açılmamış,denenmemiş,bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.Aksesuarlar garanti kapsamında olmamakla birlikte herhangi bir kararma ya da düşme sonucunda tadilat,iade ya da değişimi mevcut değildir.

 

-Kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme mevcut değildir.

 

-Müşteri hizmetleri hattı çalışma saatleri nedir?

Müşteri hizmetleri hattımız hafta içi 09.30-12.30 ve 13.30-18.30 arası Cumartesi günleri 09.30-14.00 arası hizmet verilmektedir. Pazar günleri tüm hatlarımız kapalıdır.

 

Kargo ücreti kaç TL'dir?

Tüm siparişlerde kargo ücreti 12 TL'dir.

 

-Whatsapp’tan neden geç cevap veriliyor?

Whatsapp mesajlarına en eski mesajlardan başlanarak cevap verilmektedir. Gün içersin de tekrar tekrar yazmanız durumunda sistem yeni mesaj attığınızı algılayarak cevap verme listesinin sonuna göndermektedir. Hızlı cevap almanız için tavsiyemiz ilk mesajınızda gerekli soruları sorup ya da bilgileri verip beklemenizdir.

 

-Taksit seçeneğiniz var mı?

Sitemizden kartla yapılan alışverişlerde taksit seçeneğimiz vardır. Siparişinizi tamamlayıp ödeme sayfasına gelince taksit seçeneklerimizi görebilirsiniz.

 

-Kargo Kaç günde getiriyor?

Ürünleriniz kargoya verildikten sonra ortalama 1-4 iş günü içerisinde ürünleriniz size ulaşmaktadır.

 

-Şifremi Unuttum?

Üye girişi yaparken şifremi unuttum kısmına tıklayarak size yeni şifreniz mail yolu ile iletilir, eğer mail gelmezse müşteri hizmetleri hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.

Sepetim

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.

Bizimle İletişime Geçin

X