Sıkça Sorulan Sorular

-Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişler 2 iş günü içerisinde kargoya verilir, 1-4 iş günü içerisinde de size teslim edilmiş olur. Kargoya verilince kargo takip numarası mesaj olarak gelecektir. Gelen kargo takip koduyla siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Not; Kampanya döneminde aldığınız ürünler yoğunluktan ötürü ortalama 2-4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.

 

Kargomu nasıl takip ederim ?

Sipariş sonunda size iletmiş olduğumuz kargo takip numarasını 'Sipariş Takibi' bölümüne yazmanız yeterlidir.Buraya tıklayabilirsiniz.

 

Kargom gecikirse ne yapmalıyım ?

Sipariş oluşturmuş olduğunuz günden ortalama 2 iş günü içerisinde kargolarınızı şubeye teslim etmekteyiz.Kargonuzun teslimat süresi ortalama 1-4 iş günüdür.Maksimum 4 iş gününü geçmiş kargolarınızı sorgulamak için siparişinizi getirecek olan kargo firmasının müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilir, siparişinizin durumunu sorgulatabilirsiniz.Tüm bu aşamalardan sonra 0850 255 0793 nolu müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir problem yaşadığınız olay için destek alabilirsiniz.

İade olan ürünlerde kargo ücreti ödeniyor mu ?

Tarafımıza iade olarak gönderilen ya da kargo tarafından dağıtıma çıkarılıp müşterinin adresinde bulunmaması gibi durumlarda dahil olmak üzere kargo ücreti iade edilmemektedir.Sunulan kargo hizmetinin bedeli kargo firması tarafından kesilmektedir.

Beklediğim model ne zaman güncellenir ?

Geniş bir ürün yelpazesi olan Lutvelizade tüm ürünlerini belirli periyodlarda ve sık sık güncellemektedir.Sizde beğendiğiniz ama şu anda tükendiği için alamadığınız model geldiğinde ilk benim haberim olsun diyorsanız beklemiş olduğunuz modelin sayfasına giderek 'gelince haber ver' butonuna tıklamanız yeterli olacak.

 

-Mağazanızın çalışma günleri ve saatleri nedir?

Mağazamız hafta içi ve cumartesi günleri 10.00-20.00 arası hizmet vermektedir, Pazar günleri kapalıdır.

 

-İade işlemleri için ne yapmam gerekli

İade işlemleri için iade sayfasına göz atmanız gerekmektedir Burayı tıklayabilirsiniz

 

-İade için gönderdiğim ürün size ulaştı mı?

İade için gönderdiğiniz ürünler bize ulaşınca sms ile bilgilendirileceksiniz.

 

Aksesuarlar da iade veya değişim var mı ?

Kolye,küpe,bileklik vb. Aksesuarlar ürünlerimiz ancak ambalajı açılmamış,denenmemiş,bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.Aksesuarlar garanti kapsamında olmamakla birlikte herhangi bir kararma ya da düşme sonucunda tadilat,iade ya da değişimi mevcut değildir.

 

-Kapıda ödeme var mı?

Evet, dilerseniz web sitesinden kapıda ödemeli sipariş oluşturabilir, yada instagram Dm veya Whatsapptan iletime geçebilirsiniz.

 

-Müşteri hizmetleri hattı çalışma saatleri nedir?

Müşteri hizmetleri hattımız hafta içi 09.30-18.30, cumartesi günleri 09.30-14.00 arası hizmet verilmektedir. Pazar günleri tüm hatlarımız kapalıdır.

 

Kargo ücreti kaç TL'dir?

Tüm siparişlerde kargo ücreti 14 TL'dir. 250 TL ve üzeri siparişlerde KARGO ÜCRETSİZDİR.

 

-Whatsapp’tan neden geç cevap veriliyor?

Whatsapp mesajlarına en eski mesajlardan başlanarak cevap verilmektedir. Gün içersin de tekrar tekrar yazmanız durumunda sistem yeni mesaj attığınızı algılayarak cevap verme listesinin sonuna göndermektedir. Hızlı cevap almanız için tavsiyemiz ilk mesajınızda gerekli soruları sorup ya da bilgileri verip beklemenizdir.

 

-Taksit seçeneğiniz var mı?

Sitemizden kartla yapılan alışverişlerde taksit seçeneğimiz vardır. Siparişinizi tamamlayıp ödeme sayfasına gelince taksit seçeneklerimizi görebilirsiniz.

 

-Şifremi Unuttum?

Üye girişi yaparken şifremi unuttum kısmına tıklayarak size yeni şifreniz mail yolu ile iletilir, eğer mail gelmezse müşteri hizmetleri hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.

Yukarı Kaydır

Sepetim

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Giriş yapmak için e-posta adresinizi ve parolanızı girin.

Bizimle İletişime Geçin

Bizimle İletişime Geçin

X